FAQ

1. Cum să fac comanda?

În catalogul de pe pagina noastră web, alegeți imaginea care v-a plăcut, indicați dimensiunile peretelui pe care va fi lipit tapetul, după care faceți comanda. În cazul în care apar unele dificultăți, puteți lua legătura cu managerii noștrii, care vă vor ajuta să faceți comanda.

2. În cât timp va fi executată comanda?

După ce totul va fi pus la punct, se va conveni asupra aspectului final și se va efectua transferul a 70% din suma totală, comanda va ajunge către client  în cel mult 3 zile lucrătoare. 

3. Din câte bucăți va fi format tapetul pe care mi-l doresc?

În vederea obținerii unui rezultat bun, accentul trebuie pus pe lățimea tapetului. Cea mai optimă alegere ar fi ca aceasta să fie de 1,05 m. Spre exemplu, pentru a crea o imagine de 300х200 cm se necesită doar trei bucăți și două "articulații de lipit".

4. Dimensiunea maximă a imaginei?

Limite nu există. Singura problemă ar fi proasta calitate a tapetului în cazul în care dimensiunea imaginii va depăși limitele rezonabilului.

5. Sunt sau nu posibile modificări ale imaginei?

La dizpoziția dumnevoastră stă o echipă de designeri profesioniști, gata să discute ideile pe care le aveți. Cu cât este mai complexă comanda, cu atât serviciile de proiectare vor fi mai scumpe. Pregătirea machetului pentru comanda individuală durează mai puțin de o zi.

6. Cum să alegi imaginea?

Puteți găsi imaginea perfectă pentru dumnevoastră, în primul rând, printre cele circa 95.000 de imagini pe care le avem în catalogul nostru. Dacă imaginile care vi le prezentăm nu vă satisfac, atunci, puteți să căutați pe site-urile specializate (fotolia.com și shutterstock.com) sau să veniți cu propria imagine.

7. Este posibilă imprimarea pozei mele?

Cu ușurință ați putea veni cu o poză de-a dumnevoastră. Acasta , însă, trebuie să corespundă unor criterii stabilite:

  • O poză de înaltă calitate, cu rezoluție mare, în caz contrar imprimarea va fi neclară
  • Poza trebuie expediată pe adresa noastră de e-mail. În cazul în care aceasat corespunde tuturor cerințelor, în timpul imediat apropiat veți primi o scrisoare din partea noastră , unde va fi atașată macheta imaginei finale. Tot aici va fi indicat costul lucrării. După care în decurs a 24 de ore vom lua legătura cu dumnevoastră.
  • După achitarea comenzii, începem să muncim asupra creării imaginei solicitate.  
8. Este sau nu posibilă imprimarea unei imagini alb-negru?

Desigur, modul monocrom este bun pentru oricare tip de imagine.

9. Cât de mare este diferența dintre culorile digitale și cele din realitate?

Culoarea tapetului prezentat în format electronic ar putea să difere de la nunanțele obținute în realitate. Motivul este  parametrii fiecărui calculator în parte. Iată de ce, întru evitarea acestor situații printre serviciile noastre se regăsește – “proba de culoare”.

10. “Proba de culoare”- ce înseamnă și cum poate fi comandată?

“Proba de culoare” – este un exemplar , în baza căruia va fi redată paleta de culori din lucrarea finală. De facto, este o parte a imaginii , cu demensiunea de 20 х 20 сm, selectată datorită varietății sale de culori. 

“Proba de culoare”  poate fi comandată prin telefon. Veți primi răspuns din partea managerului nostru sau pe adresa de email. http://3dtapet@gmail.com

11. Dimensiunile fototapetelor. De ce este nevoie pentru a face comanda?

Întrucât comanda să fie cât se poate de  exactă, trebuie măsurată lațimea, lungimea și înălțimea peretelui.

12. Unde pot fi vazute imaginele pe care le puneți la dispoziția clienților?

Pe site-ul nostru, rubrica CATALOG.  Dacă nu gasiți nicio imagine care v-ar satisface, atunci, designerii noștri vă vor ajuta să cautați imaginea și în alte baze de date. Căutarea imaginii este un serviciu gratis.

13. Cum să procuri fototapetele?

Mai corect spus – să comenzi. Noi nu vindem tapete gata făcute. Noi le fabricăm doar în baza unor comenzi individuale. Asta deoarece fiecare persoană își are gusturile și necesitățile sale.

14. Este prevăzută și livrarea la domiciliu?

Desigur. Aveți atât posibilitatea atât să ridicați produsul de sinestătător, cât să și solicitați serviciile cureierilor noștri.

15. Aș putea să fac comanda aflându-mă peste hotare și să beneficiez de livrare?

Este posibil. Managerul nostru vă va putea da mai multe detalii privind întreaga procedură. Livrarea produselor peste hotare se face prin intermediul serviciilor de curierat. Acestea prevăd cheltuieli adiacente.

16. Cum să fac comanda prin intermediul magazinului dumnevoastră online?

Comanda din magazinul online se poate face accesând pagina noastră- 3DTAPET.RO. Întreaga gamă de produse corespunde gusturilor tuturor clienților.

17. Care este programul de lucru?

Programul de lucru al companiei 3DTAPET  este de la  08:00 la 18:00 , de luni până vineri.

18. Cum să lipești fototapetele?

Procedura de lipire a fototapetelor este una clasică. Peretele trebuie să fie neted, uscat, fără fisuri. Inițial, adevizul se aplică pe suprafața peretelui, după care conform algoritmului.

19. Ați putea explica „pas cu pas” cum se lipesc fototapetele?

O data cu comanda veți  primi o instrucțiune detaliată a faptului cum să lipești fototapetele pe pereți. Intrucțiunea poate fi găsită și pe site-ul nostru în rubrica corespunzătoare.

20. Cum să aplici adezivul?

Regula numărul unu: adezivul se aplică doar pe pereți, nu și pe tapet!

21. Ce fel de adeziv trebuie de folosit pentru lipirea fototapetelor?

Un adeziv obișnuit, similar celui utilizat pentru lipirea tapetelor simple.

22. Care este varianta cea mai corectă de a lipi tapetul?

Cel mai bine este să lipește tapetele margine lângă margine.

23. Cât de tare se observă locul de intersectare a benzilor?

Inițial, tapetul este un material de sutură, însă rezultatul final depinde în mare măsură de regulile de lipire și pregătire a pereților.

24. Fototapetele sunt sau nu o alegere bună pentru bucătărie?

Fototapetele sunt o alegere perfectă pentru bucătărie. Tapetul de vinil vă permite să ștergeți suprafața cu o cârpă umedă pentru a îndepărta picăturile de ulei și alte pete.

25. Fototapetele sunt sau nu o alegere bună pentru camera pentru copii?

Creăm fototapetele din materiale ecologice, iată de ce acestea sunt sigure pentru sănătatea copiilor și a maturilor. Acestea cu ușurință pot fi lipite în dormitor sau camera pentru copii.

26. Tapetele pot fi spălate?

Imaginele noastre sunt imprimate cu o cerneală specială. În plus trebuie luată în calcul și suprafața de vinil care protejează fototapetele de pericolele exterioare. Datorită acestui fapt, acestea pot fi spălate cu ajutorul unei cârpe sau burete umede.

27. Putem sau nu beneficia de consultația unui specialist?

Dacă aveți întrebări sau doriți să aflați mai multe despre un aspect anume, ne puteți contacta prin telefon sau online. Vom răspunde la toate întrebările dvs.

Număr de contact: +40373769089; Viber / WhatsApp +40731972052 

e-mail:http://3dtapet@gmail.com

28. „Registrare” ce înseamnă asta?

Registrarea – este un pas necesar, în cadrul căruia clientul ne oferă informația de care avem nevoie pentru a procesa comanda. Datele dumnevoastră vor rămâne în baza noastră, iată de ce când veți face comanda pentru a doua oară nu va mai fi nevoie de registrare.

29. Cum stați cu confidențialitatea?

Toate datele oferite de client sunt utilizate doar în procesul de procesare a comenzii și sunt protejate de persoane terțe.  

30. Cum poate fi achitată comanda?

Comenzile pe teritoriul  țarii le efectuăm fără arvonă . Comanda se achită în momentul livrării. Sau puteti acitati cu cardul bancar Visa, MasterCard, PayPal

31. Cum pot să știu că comanda mea a fost acceptată?

După procesarea comenzii, veți primi pe adresa dumnevoastră de emai o scrisoare cu detaliile și confirmarea comenzii.

32. Dacă primesc un produs defect. Ce fac?

Noi împachetăm cu atenție produsele noastre, ținând cont de fragilitatea lor, astfel încât procentul de pagubă este minim. În cazuri excepționale, rugăm să ne contactați pe e-mail http://3dtapet@gmail.com și vom rezolva problema apărută.

33. Este posibilă returnarea produsului?

Dacă dintr-un motiv sau altul sunteți nemulțumit de calitatea produsului și ați decis să-l returnați, chiar dacă livrarea a fost făcută, ce trebuie să faceți este să luați legătura cu noi în decurs a șapte zile. Inițial, trebuie să vă expuneți plângerea contactându-ne prin telefon +40373769089; Viber / WhatsApp +40731972052  sau prin email http://3dtapet@gmail.com . Întreaga procedură de returnare/schimbarea poate fi găsită pe site-ul nostru la rubrica „Politica noastră RETURN / SCHIMB“.